Grįžtamasis ryšys užtikrina valymo paslaugų kokybę | nevark.lt

Grįžtamasis ryšys užtikrina valymo paslaugų kokybę

Užsisakę bet kokią paslaugą, visuomet tikimės geriausio rezultato, tačiau kartais pasitaiko nesklandumų, žmogiškų klaidų. Lygiai taip ir kviesdami namų tvarkytoją tikimės, kad kiekvienas namų kampelis bus tobulai švarus, todėl praleista dėmė gali atrodyti nedovanotina. Ir nors labai norisi sukritikuoti atliktą darbą, dažnas nutyli ir nepasako savo pastabų paslaugų teikėjui, o tai nepadeda nei užsakovui, nei darbuotojams. Juk tikrai nesinori po namų tvarkytojo apsilankymo patiems dar kartą pertvarkyti namus, tad kodėl neišsakius savo minčių apie atliktą darbą?

           

Šiandien daug kalbama apie grįžtamąjį ryšį bei konstruktyvią kritiką – kaip ją reikėtų išsakyti ir kaip priimti. O kalbama irgi ne veltui. Teikiant paslaugą stengiamės, kad ji būtų verta geriausio įvertinimo, tačiau visuomet gali pasitaikyti klaidų, juk daugelį paslaugų (bent kol kas) teikia žmogus, kuris ir besistengdamas prisitaikyti prie kiekvieno kliento poreikių gali suklysti. 

 

Taigi, išsakytai kritikai taisyklės yra, o kaip dėl pasiryžimo tai padaryti? Tiesa, kad tai nėra taip lengva, tačiau vertėtų pagalvoti apie teigiamą kritikos išsakymo pusę: po gautų pastabų jums paslaugas teikęs darbuotojas kitą kartą atliks jas daug geriau! Juk restorane užsisakę vegetarišką picą, tačiau vietoj jos gavę jautienos kepsnį, netylėsime ir paprašysime padavėjo pakeisti patiekalą, o po plaukų dažymo kirpykloje išvydę veidrodyje daug tamsesnį plaukų atspalvį, negu norėjote, paprašysite kirpėjo, kad kitą kartą parinktų šviesesnio tono dažus. 

 

Išsakytos pastabos veda prie norimo rezultato ir šilto bei pasitikėjimu paremto paslaugos teikėjo bei gavėjo santykio. Taip ir namų tvarkyme – kiekvieni namai turi savotišką tvarkymo specifiką, kurios negali žinoti kiekvienas, juose pirmą kartą besilankantis, žmogus. Todėl po pirmojo tvarkymo gautos pastabos ne tik pagerins darbą ateityje bet ir sukurs ryšį tarp jūsų ir darbuotojo, kuris puikiai žinos, ko reikia jums. 

 

Užsisakę namų tvarkymo paslaugas Nevark.lt galite patys išsirinkti norimą darbuotoją, o po atlikto darbo palikti atsiliepimą, kurį galės matyti kiti paslaugų centro lankytojai. Jūsų atsiliepimai labai svarbūs darbo tobulėjimui, todėl konstruktyvi kritika – visuomet laukiama. Žinoma, ją išsakant reikėtų koncentruotis į atliktą darbą, vertinti visą situaciją objektyviai, kalbėti aiškiai ir konkrečiai, nepamiršti išsakyti ir teigiamų pastebėjimų bei suprasti, kad ir pats kruopščiausias darbuotojas nepažįsta jūsų namų taip puikiai, kaip jūs patys, todėl vieną kartą netobulai atlikti užduotis dar nereiškia, kad išvis neverta naudotis namų tvarkymo paslaugomis.

 

Be to, su Nevark.lt darbuotojais klientai užsakymų metu bendrauja asmeniškai – telefonu ar gyvai, todėl išsakyti grįžtamąjį ryšį yra dar paprasčiau. Į jūsų išsakytas pastabas visuomet reaguojame ir stengiamės, kad jums būtų teikiamos aukščiausios kokybės paslaugos.